MCB BANK CURACAO TA BOW DI INVESTIGATION DI RBC ROYAL BANK OF CANADA Pa e FONDO di LOTTERIA KU MI A GANA.



Bon dia Yves Cooper y mi Collega nan di Noticiero.

Mi a bai duna kego nan Police na Punda y tambe na Reserchi nan na Garapito, y tambe OpenBare Ministeri, ku fondo nan di mi ku mester a wordu deposita na mi MCB quenta door di RBC Canada wordu di BLOCK.

Nan tur di nan no por juda mi pa investiga MCB bank unda e fondo nan di RBC ROYAL BANK of CANADA a keda.

Pero RBC ROYAL BANK of CANADA ta bezig ku MCB pa tuma e Medida nan pasa unda e FONDO nan di mi a keda.

A ta e documento nan ku RBC ROYAL BANK of CANADA mes a manda pami, duna MCB BANK Curacao pa nan mes mira.

Mi ruman unda nos ta bai asina?





MCB BANK CURACAO TA BOW DI INVESTIGATION DI RBC ROYAL BANK OF CANADA Pa e FONDO di LOTTERIA KU MI A GANA.

 
BENDISHON

Bosnan Ruman Ronald Wederfoort
 
Email: Ronald_wederfoort@yahoo.com
Email: Ronald_Wederfoort@protonmail.com
Phone: 5999 5156118

Comments