25MAY19 KORSOW NOS ACTION KONTRA E SANGURA NAN DEN MANGEL NA PATER EEUWENSWEG




Bon dia mi ruman nan. 

Awe 25 May 2019 Diasabra nos a disidi di kuminsa nos action ku e SANGURA nan
den e mangel nan na Patereewens weg, banda di rif zwembad.
Manera mi a splika ta nos mes mester hasi e trabow, enbez di waarda of
papia, reklama, deskuti, of buska otro hende nan of organization nan
pa bin juda nos. Nos mes por hasi tur kos, anto sin Cent, pero e AMOR
pa yuda solutiona e problema y uni huntu.

Enfin mi a post e Video nan aki ariba mi FACEBook y mi Whatsapp
pa bosnan mes mira ku nos mes por.

Husando kos nan NATURAL enbez di KIMIKO.

Asina tur kos nos mes por. Y e siman ku ta bini, mi lo bini tambe
ku nos mes BANKO PUBLIKO nan Korsow ku lo bai jama, 
"CURACAO CARIBBEAN PUBLIC DEVELOPMENT BANK NV".

Mi lo keda informa bosnan e status di e projecto aki ku ta 
kanando kaba, y mi ta waardando e fondo nan ku lo keda di 
Clear pa e Consulado Americano y E Banko Americano ku lo
hasi tur e trabow pa e fondo nan jega korsow y lo wordu
deposita tanten ariba un banco ku mi lo asigna.

Enfin mi ta bai termina mi karta, si tin pregunta of konsego nan
please no keda sin duna bo punto di bista, tur hende ta 
welcome pa join den e Pojecto nan ku nos lo bai husa e FONDO
nan.

Pasa e feliz dia y un bon siman, y hopi bendishon pa bosnan tur.

Bosnan Ruman 

Ronald Wederfoort

      
25MAY19 KORSOW NOS ACTION KONTRA E SANGURA NAN DEN MANGEL NA PATER EEUWENSWEG VIDEO
Videos

Email: Ronald_wederfoort@yahoo.com
Email: Ronald_Wederfoort@protonmail.com
Phone: 5999 5156118


Comments