THE HOLOCAUST in WUHAN, legde uit waar 50 miljoen Chinese burgers stierven als gevolg van een BIO-uitwisseling tussen de CIA en een Chinese functionaris die fout ging.



Ik ben een hoge Chinese militaire inlichtingenofficier en ik ken de waarheid over de uitbraak van het coronavirus. Het is veel erger dan de media je vertellen.


Ik ben een Chinees staatsburger in Wuhan die een hoge positie bekleedt - of misschienbezet - in de militaire inlichtingendienst. Ik ben ook lid van de Chinese Communistische Partij. Als hoge ambtenaar aan de top van de partij heb ik toegang tot veel geheime informatie en ben ik betrokken geweest bij veel geheime overheidsprojecten. Ik heb een doctoraat van een vooraanstaande universiteit in een westers land, daarom kan ik mijn account in het Engels schrijven.
Ik heb informatie waarvan ik denk dat die kan leiden tot de omverwerping van mijn regering. Het is ook relevant voor miljarden mensen buiten China, die nu allemaal in existentieel gevaar verkeren.
Het zal je niet verbazen te horen dat als mijn identiteit zou worden onthuld, mijn leven in groot gevaar zou komen, net als dat van mijn vrouw en zoon. Ik vraag u om het feit te respecteren dat ik alle feiten uit dit verslag heb verwijderd waardoor ik gemakkelijk zou kunnen worden geïdentificeerd.
U bent inmiddels bekend met de recente uitbraak van 2019-nCoV , ook wel bekend als NCP, of gewoon "coronavirus". U zult hebben gehoord dat het afkomstig is uit Wuhan, een industriestad in China, en dat het afkomstig is van een dier - hoogstwaarschijnlijk een vleermuis of een pangolin - dat op een markt voor wilde dieren werd verkocht. Er is u verteld dat het een griepachtige ziekte is die in ernstige gevallen longontsteking, ademhalingsfalen en overlijden kan veroorzaken. Ten slotte heeft u misschien gehoord dat hoewel de ziekte zeer besmettelijk is, deze alleen gevaarlijk is voor ouderen of voor mensen met een aangetast immuunsysteem. Het officiële sterftecijfer is ongeveer 2% of zo .
Dit alles is een hoop leugens die door de Chinese staat zijn verzonnen met de stilzwijgende steun van de diepe staat van de VS en haar vrienden in de Europese Unie, Rusland en Australië, en verspreid door de volgzame media in al die landen.
Laat ik u eerst vertellen dat de wereld niet werkt zoals u denkt dat ze werkt. Hoewel landen als de VS en China strijden om wereldwijde dominantie, is die concurrentie beperkt tot bepaalde beperkte gebieden. In de meeste gevallen zijn de twee landen meer geïnteresseerd in samenwerking, zodat ze kunnen voorkomen dat andere concurrerende landen meer macht krijgen. Ze hebben ook een gedeeld belang om de echte macht uit de handen van hun "gewone" burgers te houden. Daartoe hebben ze veel verschillende mechanismen waarmee ze de overgrote meerderheid van hun mediakanalen beheersen.Met name de Amerikanen hebben de kunst geperfectioneerd om verzonnen 'scheidslijnen' te creëren tussen hun twee belangrijkste partijen, die zijn ontworpen om te verbergen dat beide dezelfde meesters dienen.
Deze zelfde naties beschikken ook over technologie die veel geavanceerder is dan u zich kunt voorstellen en die zorgvuldig voor het publiek verborgen wordt gehouden. Dit omvat geavanceerde kunstmatige intelligentie die elke verkiezing in de wereld kan ondermijnen en beslissen; biologische en chemische agentia die de denkpatronen en het gedrag van burgers in angstaanjagende mate kunnen manipuleren en beheersen; zeer geavanceerde manipulatietechnieken waarbij gebruik wordt gemaakt van hypnotische praktijken die voor het publiek volkomen onbekend zijn; en andere dingen waar ik nu niet op in zal gaan. Mijn punt is dat de grote naties niet zozeer concurreren als welsamenwerken . Hun belangrijkste doel is om de ware werking van de wereld te beschermen tegen het "niet-ingewijden" publiek.
Om maar een voorbeeld te geven, er zijn eigenlijk nergens ter wereld kernwapens. De VS en de Sovjet-Unie hebben ze in de jaren zeventig allemaal geschrapt, net als hun klantstaten. Iedereen besefte dat die wapens niet konden worden gebruikt zonder de hele wereld te vernietigen, dus ze waren niet nodig; maar door te doen alsof ze die nog hadden, konden de grote spelers de niet-nucleaire machten in bedwang houden.
Laat me terugkeren naar het virus.
Vorig jaar braken in Hong Kong grootschalige protesten tegen de regering uit . Het Permanent Comité van de Chinese Communistische Partij beschouwde deze als een ernstige bedreiging voor de integriteit en stabiliteit van het moederland. De Amerikaanse regering en de EU wisten allebei dat de Chinezen in het geheim aan een biologisch agens werkten dat de demonstranten volgzaam en gehoorzaam moest maken. Zonder in detail te treden, werkte ik aan dat project. We hebben geprobeerd een soort spray te ontwikkelen die uit helikopters of drones kan worden verspreid en die zou leiden tot mentale retardatie en gedragsverandering.
Omdat Hong Kong een van de meest open en internationale steden ter wereld is, besloot de partij natuurlijk dat het te riskant was om de agent in Hong Kong vrij te laten zonder het eerst te testen. Hiervoor had het een groot aantal menselijke cavia's nodig. Hiervoor zijn twee groepen geïdentificeerd.
Ten eerste hebben we een groot aantal zogenaamde " islamitische radicalen " in de provincie Xinjiang verzameld en meegenomen naar wat we " trainingskampen " noemden. We gebruikten deze kampen al enkele jaren voor experimenten op mensen, maar door de protesten in Hong Kong hebben we onze inspanningen verdubbeld. We hebben de gevangenen blootgesteld aan verschillende 'alfa'-experimentele middelen.Omdat deze geurloos en onzichtbaar waren, wisten de proefpersonen niet dat ze deelnamen aan medische onderzoeken. De resulterende hoge percentages kanker, vroegtijdige dementie, suïcidale depressie en sterfte door orgaanfalen kunnen gemakkelijk worden onderdrukt, omdat de kampen zich in zeer afgelegen delen van ons moederland bevinden.
Nadat de eerste experimenten een 'bèta'-agent hadden opgeleverd, werd deze naar de provincie Hubei vervoerd, waar het werd ingezet in een speciale militaire testfaciliteit buiten de stad Wuhan. Dit was niet eens een bijzonder goed bewaard geheim: het bestaan ​​van deze faciliteit is gemeld in internationaal nieuws . Zelfs het feit dat het dicht bij de markt voor wilde dieren ligt, is een bekend feit.
Tegen die tijd had onze president al een 'sociaal krediet'-systeem ingevoerd waarmee we ontrouwe, contrarevolutionaire en burgerlijke elementen in onze samenleving konden identificeren. Met behulp van de sociale kredietscores - die zijn afgeleid van online activiteiten, elektronisch winkelgedrag en rapporten van informanten in het maatschappelijk middenveld - selecteerden we enkele van de ergste overtreders. Dit waren onder meer mensenrechtenadvocaten en -activisten, christenen, homoseksuelen, artiesten, intellectuelen, mensen die vreemde talen spreken en andere ongewenste zaken.
Nadat deze onruststokers waren verzameld en in de testfaciliteit waren geplaatst, hebben we ze blootgesteld aan de agent, die biochemisch van aard is en zich verspreidt in een onzichtbare aerosol, vergelijkbaar met bepaalde virussen. De eerste resultaten waren bemoedigend, aangezien we een significante cognitieve achteruitgang en afname van hogere mentale verwerkingsfaciliteiten zagen. In wezen werden onze ongewenste mensen licht verstandelijk beperkt, en dat is precies het effect dat we wilden bereiken om de onrustige bevolking van Hong Kong tot bedaren te brengen.
Helaas werd al snel duidelijk dat de agent ook andere effecten had. Ongeveer een week na het begin van de vertraging ontwikkelden onze proefpersonen grote angst- en paniekaanvallen. Uiteindelijk ontwikkelden ze symptomen die lijken op die van paranoïde schizofrenen. Op dat moment ging hun lichaam snel achteruit. Ze ontwikkelden enorme inwendige bloedingen; de muren van hun bloedvaten verdwenen;ze bloedden uit hun ogen en openingen en hun weefsel viel uiteen.
Om het op een meer directe westerse manier te zeggen, ze begonnen te smelten.
De dood vond gewoonlijk plaats door meervoudig orgaanfalen. Dit werd voorafgegaan door ten minste vijf dagen van zware pijn die niet kon worden verlicht door pijnstillers.Het was in die tijd dat ik voor het eerst ons protocol schond: één onderwerp, een oudere dame die lasterlijke cartoons van onze president had gepubliceerd, smeekte me met zoveel aandrang om de dood dat ik medelijden kreeg en haar neerschoot. Ik kreeg een berisping, maar gelukkig werd de klacht ingetrokken toen ik ermee instemde de kosten van de kogel terug te betalen. Ik heb mezelf gezworen nooit meer zo'n onnodige emotie te tonen.
We besloten dat onze agent onbruikbaar was. Het was veel te destructief voor onze doeleinden. We wilden dat de bevolking van Hong Kong zich aan ons zou onderwerpen;we wilden het niet uitroeien.
Uiteraard hadden onze Amerikaanse vrienden inmiddels interesse in ons werk en vroegen ze ons om een ​​monster voor hun eigen onderzoeks- en testdoeleinden. Ze lieten doorschemeren dat ze het wilden gebruiken om bepaalde moeilijkheden in Venezuela op te lossen. Normaal gesproken zouden we zijn overeengekomen, aangezien we vriendschappelijke betrekkingen onderhouden met de CIA, maar gezien het uiterst giftige karakter van de agent, weigerden we.
Dit bleek een ernstige fout te zijn. De CIA was ervan overtuigd dat we iets heel krachtigs hadden ontwikkeld en wilden het voor onszelf houden. Ze boden veel geld aan een van onze onderzoekers. Hij beloofde dwaas om ze een exemplaar te verkopen. We kwamen net op tijd voor de overdracht en probeerden het te voorkomen. In de daaropvolgende shoot-out - doe niet de moeite om ernaar te zoeken in het nieuws, het werd nergens gemeld - enkele tientallen mensen werden gedood.
Maar belangrijker was dat de agent ontsnapte.
De schietpartij vond plaats op de markt voor wilde dieren, die is gemeld als de locatie van de overdracht van "van mens op mens" die de uitbraak heeft veroorzaakt. Maar natuurlijk was er geen dergelijke overdracht; het was precies de locatie waar de CIA de verzegelde flacon met de agent zou moeten ontvangen. Het flesje brak toen het werd gedropt door de verrader die ermee had ingestemd het aan de Amerikanen te verkopen.
Ik begrijp nu dat je sceptisch zult zijn. Als ik echt ben wie ik zeg dat ik ben, waarom zou ik deze informatie dan op internet delen? Ik verzeker u dat ik geen vriend ben van het westerse bestuurssysteem. Ik hou van mijn moederland en ben loyaal aan de Communistische Partij. Het heeft honderden miljoenen van mijn landgenoten uit de ellende en armoede gehaald. Maar ik ben ook een mens en ik heb een geweten.
Het belangrijkste is dat ik een vrouw en een zoon heb.
Toen we ons eenmaal realiseerden dat de agent was ontsnapt en zich zou gaan verspreiden, zetten we Wuhan snel in de val. Ik was een van degenen die de uitval van de besmetting moesten beheersen. Natuurlijk konden we zo'n enorme onderneming niet geheim houden, dus besloten we onze staatsmedia te bevelen te melden dat er in Wuhan een "coronavirus" was uitgebroken.
In werkelijkheid is er natuurlijk geen "coronavirus". Het was allemaal verzonnen.
Het was een van mijn collega's die op het geniale idee kwam om te doen alsof mensen met een gewone griep last hadden van het coronavirus. Hierdoor konden we de ware aard van de ziekte verbergen. Laat het me uitleggen.
Het is momenteel griepseizoen in China. Toen we ons realiseerden dat we de verspreiding van de agent niet langer konden beheersen, stuurden we onze mannen naar alle ziekenhuizen en gaven we alle artsen de opdracht om elk geval van de gewone griep te diagnosticeren als 'coronavirus'. We bedachten een nieuwe naam - 2019-nCoV - en deelden "factsheets" uit die een verzonnen ziekte beschreven.
Het resultaat van deze beslissing was dat tienduizenden mensen die eenvoudigweg aan verkoudheid of griep leden, nu werden gediagnosticeerd met een mysterieus coronavirus dat, hoewel besmettelijk, niet vaak dodelijk was. Hoewel dit het publiek angst aanjoeg, konden we het verhaal doordrukken dat de ziekte niet zo dodelijk was; het gaf ons ook tijd om ons voor te bereiden op de catastrofe die zeker zou komen door een afsluiting op te leggen aan Wuhan en andere steden in de provincie Hubei .
Je hebt dit niet gehoord in het nieuws - en gezien de omvang van Wuhan, met een bevolking van 11 miljoen, is het zelfs bij veel van de bewoners niet bekend - maar binnen enkele dagen werden duizenden en duizenden besmet en al snel leden ze de pijnlijke dood die ik al heb beschreven. Binnen een week waren er zoveel lijken dat we niet wisten wat we ermee moesten doen, dus gaven we de overlevende gevangenen met sociaal krediet de opdracht de lichamen het platteland in te drijven en ze in massagraven te begraven. Maar het was erg moeilijk om deze activiteit geheim te houden, en we konden het niet eens bijhouden omdat er zoveel lijken waren. We plantten een verhaal dat vijf miljoen inwoners uit Wuhan waren 'gevlucht' . In werkelijkheid waren natuurlijk veel van die mensen aan de agent overleden.
Ik werkte de klok rond om deze doofpot te orkestreren. Als ik nu terugdenk aan mijn acties, voel ik me enorm beschaamd. Destijds geloofde ik nog steeds dat ik voor mijn vaderland vocht en dat de heerschappij van de partij juist en rechtvaardig was. Maar diep van binnen begon ik al te twijfelen.
Mijn vertrouwen in de partij werd nog dieper geschokt toen ik hoorde wat er met dr. Li Wenliang was gebeurd . Hij was een van de weinige dokters die ten onrechte weigerde om grieppatiënten met het 'coronavirus' te diagnosticeren. Als straf werd hij gestuurd om dode lichamen naar massagraven te vervoeren. De verwachting was dat hij besmet zou raken met de agent en een pijnlijke dood zou sterven, maar tot onze grote verbazing liep hij de ziekte niet op.
Je hebt natuurlijk gelezen dat hij stierf aan "coronavirus". Je bent verkeerd geïnformeerd. Een sergeant van de People's Armed Police injecteerde hem met een mengsel van heroïne en kwik waardoor zijn longen leegliepen.
Toen ik dit ontdekte, werd ik onzeker of ik het juiste deed of niet. Hoewel ik van mening ben dat een regering met strenge hand moet regeren, denk ik niet dat het juist was om Dr. Li te vermoorden. Hij was een meelevende en vriendelijke man en hij gaf om zijn patiënten; hoe kan ons moederland niet profiteren van een dergelijke arts?
Ik deelde mijn zorgen met mijn vrouw, maar ze overtuigde me ervan dat ik niets tegen mijn superieuren moest zeggen. Ze zei dat het te gevaarlijk was; dat ze loyaliteit boven alles waardeerden; en dat ik alleen problemen zou vinden als ik toegaf dat ik twijfelde over hun praktijken. Ze wees er ook op dat we baat hadden bij prioritaire medische behandelingen. Als hoge functionarissen ontvingen we regelmatig voorraden van de zeer geavanceerde hazmat-maskers, de enige bekende technologie die infectie kan voorkomen. Ze smeekte me om aan onze zoon te denken, die nog klein is. Als ik me zou uitspreken en betrapt zou worden, zou ons leven in gevaar komen.
Rond dezelfde tijd werd duidelijk dat de agent volledig buiten onze controle was. Het verspreidde zich als een lopend vuurtje door de provincie Hubei en daarbuiten, infecteerde tientallen miljoenen en zorgde ervoor dat ze allemaal stierven.
Ik begrijp dat wat ik net zei moeilijk te geloven is, omdat u is verteld dat er slechts ongeveer 50.000 infecties zijn geweest en veel minder doden . Maar dit zijn de influenza-infecties die valselijk zijn doorgegeven als het niet-bestaande 'coronavirus'. De agent is veel, veel besmettelijker dan dat, en het sterftecijfer is, in tegenstelling tot het 'coronavirus', niet 2%.
Nee, het sterftecijfer is 100%. Niemand herstelt ervan. Iedereen die het contract oploopt, sterft.
En veel mensen lopen het op.
De provincie Hubei ligt in puin. De verschillende reisbeperkingen en lockdowns die zijn opgelegd, zijn niet gemaakt om de verspreiding van de agent tegen te houden - geen van hen kan het stoppen, geen embargo's, geen gezichtsmaskers of handdesinfecterend middel - maar om te voorkomen dat de overlevenden de ramp met hun eigen ogen zien ogen.
Ik maak deel uit van de grootste doofpot in de menselijke geschiedenis: het verbergen van de dood van tientallen miljoenen. Binnenkort zal de provincie Hubei niet meer zijn dan een gigantisch mortuarium, en de waarheid zal naar buiten komen.
Voor mij kwam het keerpunt toen de partij nog een leugen vertelde, en die leugen was zelfs voor mij te vreselijk om te accepteren. U heeft misschien gehoord dat China in Wuhan een nieuw ziekenhuis heeft gebouwd, genaamd Huoshenshan Hospital, om extra quarantaine- en isolatiefaciliteiten te bieden aan geïnfecteerde patiënten. Je hebt misschien gehoord dat ze het in slechts tien dagen hebben gebouwd.
Ook dat is een leugen.
Natuurlijk hebben ze in zes dagen tijd iets gebouwd. Maar het was geen ziekenhuis. De ware aard van het gebouw was geheim. Aanvankelijk was ik naïef genoeg om te geloven dat de partij haar medeleven en zorg voor de mensen toonde. Maar toen stuurden mijn superieuren me naar Huoshenshan. Ik werd rondgeleid door een militaire politieagent genaamd korporaal Meng (dit is niet zijn echte naam). Daar zag ik de waarheid.
Zoals ik al zei, is de enige manier om jezelf tegen de agent te beschermen, het dragen van een speciaal beschermend masker dat totaal anders is dan het commercieel verkrijgbare.Zelfs medische professionals hebben er geen toegang toe. Het is alleen beschikbaar voor onderzoekers van biomedische oorlogsvoering en het bevat uiterst geavanceerde technologie.
Deze maskers moeten op een bepaalde temperatuur worden gehouden om volledige bescherming te bieden en verliezen snel hun effectiviteit. Zoals ik ook al heb gezegd, was een van de voordelen van mijn standpunt dat zowel mijn familie als ik toegang hadden tot reguliere voorraden, en daarom waren ze veilig in vergelijking met burgers, artsen en zelfs lagere overheidsfunctionarissen, die allemaal een volkomen ineffectieve chirurgische maskers in de misplaatste overtuiging dat ze ze zouden beschermen.
En dus droeg ik deze speciale uitrusting en ging ik met korporaal Meng naar Huoshenshan.
Hoe je die plek ook wilt noemen, het is geen ziekenhuis. Natuurlijk, de ingang ziet eruit als een ziekenhuis en op de afdeling aan de voorkant van het complex zijn er normale medische bedden. Daar liggen duizenden geïnfecteerde patiënten, allemaal in de vroege stadia van de ziekte. Ik liep langs die lange, witte gangen naast korporaal Meng, zijn hoekige gezicht minachtend in zijn militaire uitrusting, en zag honderden honderden identieke ziekenhuisbedden waarop de doodsbange en zieke inwoners van Wuhan kronkelden. Hun kreten en smeekbeden kwellen me in de lange nachten waarin ik nu niet kan slapen.
Maar dit was nog maar het begin. Uiteindelijk bracht de korporaal me naar de achterkant van dit voorste gedeelte. Daar leidden gesloten metalen poorten naar wat hij het "middengedeelte" noemde. De patiënten vooraan zijn zich niet bewust van het bestaan ​​ervan. Daar worden de meer geavanceerde gevallen bewaard, in wat het meest lijkt op een geestelijk asiel.
Onmiddellijk bij binnenkomst in dit deel van Huoshenshan werd ik getroffen door de zwakke verlichting en stank van braaksel en menselijk afval. Hier zwierven de ongelukkigen vrij rond, hun geest viel geleidelijk uiteen in eindeloze paniekaanvallen en psychotische episodes. Ook hier waren er geen dokters meer, alleen maar mannen met een gorilla in zwarte uniformen die behoorden tot een geheime afdeling van de militaire politie waar ik nog nooit van had gehoord.
Ze leken te zijn geselecteerd vanwege hun wreedheid, want ze sloegen en vernederden de patiënten op de meest sadistische manier. Veel van de gevangenen waren teruggekeerd naar kinderlijke toestanden en lagen op de grond te huilen als baby's en smeekten om medeleven dat ze niet kregen. Er was wreed plezier in de ogen van deze misdadigers toen ze de ongelukkigen meedogenloos maakten. Ze sloegen ze met knuppels, spoten pepperspray in hun ogen en schopten ze met hun stalen laarzen. Omdat ik van de militaire inlichtingendienst was, probeerden de bewakers hun activiteiten niet eens te verbergen. Ze hebben me zelfs uitgenodigd om mee te doen; in elk opzicht behandelden ze mij als een van hen.
Ja, een van hen. Ik stond in de grijze stafbadkamer van Huoshenshan en keek in een goedkope spiegel en vroeg me af - is dit echt wat je bent? Vind je ze echt leuk?
Maar het geweld was niet alleen een uiting van sadisme, want de arme gevangenen waren er niet om voor hen te zorgen.
Ze waren daar om te werken .
Er was nog een stel deuren en daarachter lag wat de korporaal de 'kern' noemde. En het was daar dat ik het zag - stapels en stapels dode lichamen, op elkaar gestapeld helemaal tot aan het plafond. Er waren mannen, vrouwen en kinderen, ouderen en peuters, rijk en arm, mooi en misvormd, trots en nederig.
Ze waren allemaal dood. Onze agent maakte geen onderscheid tussen beide.
Ik hapte naar adem toen de korporaal me naar de kern leidde. Ik kan niet tellen hoeveel er waren, maar het waren er vele, vele duizenden. En temidden van de stapels lijken was een soort pad en ik hoorde een brullend geluid in de verte. De ellendige patiënten uit het middelste deel raapten de doden op en droegen ze en sleepten ze mee naar het donker, zelfs toen de bewakers ze sloegen met knuppels.
Het duurde even voordat ik begreep wat er gebeurde. Ik kon gewoon niet geloven wat er aan het einde van dat pad in de kern lag.
Het was een enorme oven, met grote brandende vuren.
Een voor een, hun geest vernietigd en hun lichaam verwrongen, droegen de stervende mannen en vrouwen de lijken naar de oven en wierpen ze naar binnen in een gedoemde poging om de vreselijke waarheid te verbergen. Ik zag een aantal van hen instorten door uitputting, alleen maar omdat hun levenloze lichamen aan beide kanten aan de bergen van lijken werden toegevoegd. In een schijnbaar eindeloze rij gingen ze, hun uitgemergelde lichamen gekleed in grijze overalls, hun rug gebogen onder het gewicht van hun vreselijke lading. Velen huilden en kreunden van angst en hun stem sloot zich aan bij een treurige kakofonie die bleef hangen bij het gebrul van de vuren.
In diepe shock staarde ik naar de grenzeloze horror die voor me lag. Naast mij stond korporaal Meng, zijn pas geschoren gezicht even emotieloos als voorheen. Toen ik me omdraaide, keek hij me aan. Zijn mond glimlachte, maar zijn ogen deden dat niet.
'We gebruiken de energie om Huoshenshan te bedienen', zei hij. 'We besparen de staat op deze manier aanzienlijke middelen. En kijk,' - hij zwaaide naar de galerij van de doden - 'er zijn er hier zoveel. Je zou het bijna kunnen omschrijven als hernieuwbareenergie.' Hij lachte en zwaaide met zijn hand in een vreemd kampgebaar.
Ik stond sprakeloos en staarde naar de helse taferelen voor me. Mannen in zwarte uniformen schreeuwden als daemons naar de ellendelingen die de lijken voor hen weggooiden. Ze ontdeden de doden van alles wat waardevol was - sieraden, geld, dure kleding - en gooiden deze items op een enorme stapel naast de oven. Toen ik de korporaal vroeg wat er met de spullen zou worden gedaan, zeiden ze dat ze zouden worden gebruikt om de "gezondheidszorgkosten" te betalen die waren gemaakt door het verblijf van de patiënten in Huoshenshan.
Ik braakte op het toilet. Toen ik bloosde en de stal uitkwam, stond korporaal Meng bij de deur en keek me aan. Zijn gezicht was even blank als voorheen, maar in zijn ogen dacht ik dat ik een heel zwak spoor van minachting opmerkte. Je bent tien jaar ouder dan ik , zei de blik, maar je bent zacht .
Ik bedankte hem voor zijn dienst en ging naar huis.
Toen ik aankwam, zag ik dat ik honderden updates had ontvangen op het gecodeerde apparaat dat de partij gebruikt om met insiders te communiceren. Het nieuws was onvoorstelbaar grimmig. De State Legal and Economic Commission had fondsen toegewezen voor de bouw van tientallen faciliteiten zoals Huoshenshan in heel China. De agent had zich niet alleen over elke provincie van het moederland verspreid, maar ook over de meeste andere landen ter wereld. Gelukkig hadden we overeenkomsten met andere regeringen - die kwamen overeen te doen alsof de infecties te wijten waren aan een coronavirus. Ze waren net zo bezorgd als wij dat er in hun land paniek zou uitbreken.Vooral de Amerikanen waren doodsbang dat de S&P 500 zou kunnen dalen. Dit, zeiden ze, zou in een verkiezingsjaar onaanvaardbaar zijn, dus we konden op hun volledige steun rekenen.
Natuurlijk heeft de Wereldgezondheidsorganisatie ons ook geholpen. Lange tijd was het enige probleem met de WHO dat we zijn opgesloten in een wedstrijd met de Amerikanen over wie hen meer omkoopt. Ze brachten allerlei geavanceerde desinformatie uit over het decoderen van het DNA van het zogenaamde coronavirus. Dit alles heeft ons in staat gesteld een wereldwijde paniek te voorkomen.
Voor nu.
Toch verslechterde de situatie met verbazingwekkende snelheid. Ik ben terughoudend om op dit punt te veel te onthullen, omdat het mijn vijanden te gemakkelijk zou maken om mij te identificeren, maar we begonnen snel maatregelen te nemen om onze meest vooraanstaande leiders te beschermen. Als je naar het wereldnieuws kijkt, zul je zien dat Xi Jinping, onze president, ongeveer een week na de uitbraak verdween voordat hij weer werd gezien bij de leider van Cambodja .
Je moet weten dat de persoon die de Cambodjaanse leider heeft ontmoet niet president Xi was. Het was een dubbelganger die jarenlang was opgeleid om eruit te zien en te klinken zoals onze president. President Xi is natuurlijk niet onvoorzichtig genoeg om zijn eigen dood te riskeren. Hij zit veilig verscholen in een geheime bunker onder Zhongnanhai, het hoofdkwartier van de partij in Peking.
Hij was ook niet de enige ondergedoken leider. Ik kan u zelfs verzekeren dat meer dan de helft van alle hoge partijleden momenteel wordt nagebootst door getrainde acteurs die instructies volgen die hen via speciale implantaten zijn gegeven. Denk je echt dat onze premier zijn leven op het spel zou zetten door naar Wuhan te gaan ?
Dit alles betekent dat onze regering volkomen verlamd is geraakt en dat de functies van de staat zijn overgenomen door het leger.
Het werd me duidelijk dat onze inspanningen zinloos waren. Ja, dankzij de afsluitingen, het reisverbod en de gerichte moordaanslagen op opstandige journalisten konden we de ware situatie in Wuhan verbergen; maar ik wist dat dit niet zou duren. Zodra de massale sterfgevallen in de rest van de wereld beginnen - naar onze mening zou dit binnen een week of zo moeten gebeuren - zal iedereen de waarheid kennen. Het zal duidelijk worden dat we ons niet kunnen beschermen tegen de agent. Chirurgische maskers, handontsmettingsmiddel, handschoenen - niets kan het tegenhouden. Niets behalve de speciale hazmat-maskers, maar die kunnen niet in voldoende hoeveelheden worden geproduceerd. Jij, een gewoon persoon, zult er nooit een ontvangen, laat staan ​​een voldoende aantal om je door de komende holocaust heen te helpen.
Voor degenen onder u die dit lezen, kan ik dus alleen maar voorstellen dat u uw dierbaren dicht bij u houdt. Knuffel ze, vertel ze wat ze voor je betekenen. Geniet van de tijd die je nog bij ze hebt. Het is niet typisch in de Chinese cultuur om op deze manier iemands gevoelens te uiten, maar ik heb het belang van dergelijke gebaren geleerd.
Ik heb mijn vrouw beloofd dat ik haar dit document zou laten zien voordat ik het zou posten.
Toch heb ik mijn woord gebroken.
Ik hoor haar in luide, hese snikken in de slaapkamer huilen en het toetsenbord van mijn laptop is nat van mijn eigen tranen. Niet lang geleden ontvingen we de resultaten van de regelmatige tests die deel uitmaken van onze "prioritaire medische behandeling" en we hoorden dat mijn zoon besmet was met de agent.
De militaire politie die mij het speciale beschermingsmasker heeft gegeven, had mijn zoon verlopen en ondoeltreffende maskers gegeven, maskers die hoge functionarissen al hadden gedragen en vervolgens weggooiden toen ze ophielden ze te beschermen. Mijn eigen maskers daarentegen waren altijd van de nodige kwaliteit geweest.
Ik veronderstel dat ze besloten hebben dat mijn zoon een lagere prioriteit had dan ik. Ik veronderstel dat mijn zoon hen niet kon helpen met hun doofpotaffaire.
We hadden lang geleden al besloten dat we anders zouden zijn - we zouden altijd eerlijk tegen hem zijn. Dus toen hij het ons vroeg, vertelden we hem de waarheid. We vertelden hem dat hij erg ziek was. Hij vroeg meer en we vertelden hem dat hij niet beter zou worden.
Hij bleef het vragen en we vertelden hem dat hij zou sterven. Hij is erg klein, maar hij was oud genoeg om te begrijpen.
Zijn doodsbange gejammer zal me de rest van mijn ellendige dagen in deze wereld blijven achtervolgen.
Laat ze komen. Laat ze met me doen zoals ze willen. Het kan me niet meer schelen.


Videolinks:
Documentkoppelingen:

Comments